Esyöre Gıda
Toptan Gıda Beypazarı Maden Suyu, Niğde Gazozu, Doğanay Şalgam, Dark Blue Enerji İçeceği, Booly Meyve Suyu, Çizmeci Time, Türkmen Su, Defne Su, Gümüş Su, Asya Su, Akbel Süt Bayi
75.Yıl(Sultandere) MH. Mengen SK. A3 Blok No:28
Odunpazarı/ESKİŞEHİR

info@esyoregida.com.tr
0222 228 21 84

Şikayetvar Verileri: Kombi Şikayetleri Bir Haftada Yüzde 43 Arttı

30.10.2025 

Şikayetvar platformunun yayımladığı verilere göre, yurt genelinde soğuk havaların hissedilmesiyle birlikte kombi şikayetleri ciddi oranda artış gösterdi. Şikayetler, bir önceki haftaya göre yüzde 43, bir önceki aya göreyse yüzde 37 oranında yükseldi.

Platforma ulaşan şikayetlerde en çok çözüm beklenen konuların başında, kombi tamiratında yetkili servislerin garanti şartlarını göz ardı etmesi yer alıyor.

En Çok Şikayet Edilen Konular

Şikayetvar'a göre, kombi kullanıcılarının en fazla mağduriyet yaşadığı ve şikayet ettiği konular şunlardır:

  • Servis Gecikmesi ve Randevu Sorunları: Yetkili servis randevusu almada gecikme ve randevu saatine uyulmaması.

  • Garanti İhlali: Garanti süresi içinde olmasına rağmen arızalı ürün için ücret talep edilmesi veya sorunun garanti kapsamında çözülememesi.

  • Tekrarlayan Arızalar: Arızaların tekrar etmesi ve kalıcı çözümlerin sunulmaması.

  • Isıtma Sorunları: Kombiden sıcak su gelmemesi veya cihazın ısıtmama problemi.

  • Su Kaçırma: Kombinin su akıtması/kaçırma sorunu.

  • Yedek Parça Sorunları: Yedek parça temininde gecikme veya servis elemanının işi uzatması.

  • Yeni Ürün Sorunları: Kurulumdan sonra (özellikle yeni alınan ürünlerde) arızalı çıkma veya beklenen performansı sergilememe.

  • Yüksek Tüketim: Kombinin yüksek gaz/doğalgaz tüketmesi ve faturanın beklentiden yüksek gelmesi.

  • Kurulum Bilgilendirme Eksikliği: Kurulum/keşif/montaj hizmetinde eksik bilgilendirme ve montaj sonrası ürünün 'sıfır' olmadığı iddiası.

  • Gürültü ve Aksaklık: Kombinin gürültülü çalışması veya ses/patlama gibi ekipman aksaklıkları.

 

Tüketici Mağduriyetlerine Örnekler

 

Platforma ulaşan şikayetlerde, tüketicilerin özellikle yetkili servislerin yüksek tamir ücreti talep etmesi ve teşhis hataları nedeniyle yaşadığı mağduriyetler dikkat çekiyor. Bazı tüketiciler, $17.500$ TL tamir ücreti istenen arızayı, dışarıdan gelen başka bir tamircinin $3.000$ TL'ye çözdüğünü belirtirken, bazıları ise garanti kapsamında olmasına rağmen arızanın giderilmemesi nedeniyle ürün değişimi veya para iadesi talep ediyor. Yetkili servislerin randevu gecikmeleri ve farklı bahanelerle müşterileri oyalaması da öne çıkan mağduriyetler arasındadır.

G nderen: haber
571 defa okundu 
 


Ekonomi
Bakan Bayraktar: Nadir Toprak Elementlerinin ABD’ye Satışı Söz Konusu Değil
Şikayetvar Verileri: Kombi Şikayetleri Bir Haftada Yüzde 43 Arttı
Lokantacılar ve Kasaplar Esnaf Odası Başkan Adayı Arnik’ten Teksan Sanayi Sitesi’ne Ziyaret
"Cumhuriyetin 102. Yılında İhracatın Yüzyılına Ulaştık"
Fed Faiz Kararını Açıkladı, Yüzde 25 Baz Puan İndirim Yapıldı

 

 
Esyöre Gıda - 0222 228 21 84